11.03.2017 СУББОТА ПРИГЛАШАЕТ
№ п/п |
Мерапрыемства |
Час правядзення |
Месца правядзення |
Класы |
Адказны |
Фізкультурна-аздараўленчыя мерапрыемствы |
|||||
1. |
Свята спорту і творчасці «Малыя алімпійскія гульні» |
12.00-13.00 |
Спартыўная зала |
1-9 кл. |
Панамароў А.А. Ткачэнка Д.А. Станкова К.М. Кавалева В.С. |
2. |
Спартыўна-масавая работа «Вясёлыя старты» |
13.00-14.00 |
Спартыўная зала |
1-9 кл. |
Новікаў А.А. |
3. |
Гадзіна спартыўных гульняў |
14.00-15.00 |
Стадыён |
1-9 кл. |
Новікаў А.А. |
Культурна – масавыя мерапрыемствы, работа класных кіраўнікоў |
|||||
4. |
Інфарманія «Карысць спорту для арганізма дзіцяці» |
10.00-11.00 |
К-т 2-5 |
1-9 кл. |
Станкова К.М. Давідзенка С.В. |
5. |
Рэпартаж –прэзентацыя «Здаровы лад жыцця – мода ці неабходнасць» (насценныя газеты, фотакалаж) |
11.00-12.00 |
К-т 2-5 |
1-9 кл. |
Ткачэнка Д.А. Кавалева В.С. |
6. |
Дыскатэка «Мода на здароўе» |
15.30-17.00 |
Хол першага паверха |
1-9 кл. |
Савасцеенка Ю.І. |
Работа валанцёрскага атрада, удзел у працоўных акцыях |
|||||
7. |
Акцыя «Чысты двор» |
09.00-10.00 |
Тэрыторыя школы |
Па спісу |
Крышнёва Т.С. |
Работа аб’яднанняў па інтарэсах |
|||||
8. |
«Свет фантазіі» |
09.00-10.00 |
К-т 1-3 |
Па спісу |
Савасцеенка Ю.І. |
9. |
«Чароўныя лялькі» |
10.00-11.00 |
К-т 2-6 |
Па спісу |
Крышнёва Т.С. |
10. |
«Скарбніца таленту» |
11.00-12.00 |
К-т 2-6 |
Па спісу |
Крышнёва Т.С. |
11. |
«Сцэнічнае майстэрства» |
12.00-13.00 |
К-т 2-5 |
Па спісу |
Кавалева В.С. |
Вучэбная работа |
|||||
12. |
Падтрымліваючыя заняткі па нямецкай мове |
09.00-10.00 |
К-т. 2-1 |
6-7 кл. |
Ткачэнка Д.А. |
13. |
Падтрымліваючыя заняткі па беларускай мове |
09.00-10.00 |
К-т. 2-5 |
8-9 кл. |
Кавалева В.С. |
14. |
Падтрымліваючыя заняткі па рускай мове |
12.00-13.00 |
К-т 2-6 |
5 кл. |
Крышнёва Т.С. |
Работа бібліятэкі |
|||||
15. |
Кніжная выстава «Свет спорту адкрывае кніга» |
11.00-12.00 |
Бібліятэка |
Усе жадаючыя |
Вежновец Н.Ф. |
Работа камп'ютэрнага класа |
|||||
16. |
Заняткі «Свет інфарматыкі» |
11.00-12.00 |
К-т 2-3 |
Усе жадаючыя |
Аляшкевіч Н.Л. |